|
Post by Tyler West on Dec 23, 2006 17:37:17 GMT 1
Tyler kom gående igennem de fyldte gader. Han havde en hvis og blå marinejakke på, hvor der stod "Marine lieutenant Tyler West" på ryggen. Han havde en cigerat i munden, og gik med sin ene hånd knyttet. Den hånd hvor to halvlange metal spidser stak ud fra knoerne. Han så sig omkring som folk kiggede på ham, og hilste. Han kørte en hånd igennem sim sort, rødt stribede hår, og så op mod den blå himmel. *Dejlig varmt... Så mangler der bare en slåskamp*
|
|
zhika
Dusørjæger
Shadows are eternal!![M:0]
|
Post by zhika on Dec 23, 2006 17:45:36 GMT 1
Zhika kom gående ned ad gaden, hvilken nummer ø var det nu det her var.. Nå, hun havde mistet tal på dem, men det så ud til hun ville være nød til at blive her lidt, hendes båd, hvilket ikke havde været andet end en lille jolle med et sejl, havde ikke kunnet klare den kanon ild den havde været udsat for de sidste par timer. Hun sukkede let og kiggede sig omkring, et par mariner var der, men nogen pirater? Hun skimtede de forskellige ansigter, ingen at huske, altså ingen der havde en dusør der var værd at samle.. Hun gabte og strakte sig og kiggede op mod himlen, fint vejr.. Hun satte sig ned i skyggen med sin katana på skødet og lukkede øjnene.
|
|
|
Post by Tyler West on Dec 23, 2006 17:49:06 GMT 1
Tyler så en person de havde et sværd... næh to. *Hvor har jeg set hende... Haha. nok en pirat jeg har været med til at fængsle som menig* Han kiggede på sit ur. Han skulle snart imod vinter øen. *Hold kæft mand, hvor blir jeg glad hvis jeg bliver forfremmet* tænkte han, og begyndte at gå hen imod Zhika
|
|
zhika
Dusørjæger
|
Post by zhika on Dec 23, 2006 17:55:04 GMT 1
Zhika lod sin hånd køre op og ned af katana'en, stille og roligt. Hun åbnede det ene øje og så en af marine folkene var på vej mod hende.. Hun trak sine handsker på, nogle sorte læder der havde fingrerne fri. Hun følte skaftet på katana'en og strammede så grebet omkring håndtaget. Hun lukkede øjnene igen og ventede på at marinen skulle komme tæt nok på til at fortælle hvad han ville.. Der var jo ingen grund til at sprætte ham op hvis han bare ville spørge om hun havde set en eller anden pirat eller noget i den stil.
|
|
|
Post by Tyler West on Dec 23, 2006 18:02:37 GMT 1
Tyler stoppede foran hende. Han så på hendes katana, og spurgte "Jeg syntes jeg har set dig før... Er du forhenværende pirat?" Han lod sin egen hånd glide ned på skæftet til det katana sværd, som alle marinere fik udleveret.
|
|
zhika
Dusørjæger
|
Post by zhika on Dec 23, 2006 18:16:09 GMT 1
Zhika mumlede et eller andet før hun åbnede sine øjne og stirrede op på marinen, hun lagde mærke til at han holdte fast på det sædvanlige masse produceret lort marinen kalder det officielle nærkamps våben. "Set mig før?.. Forhenværende pirat?.." Zhika stirrede et øjeblik på marinen og kiggede så ligegyldigt ned ad gaden, var der mon nogen af hans kollegaer i nærheden? "Hvad hvis jeg er?.."
|
|
|
Post by Tyler West on Dec 23, 2006 18:20:22 GMT 1
"Så bliver jeg nød til at arrestere dig. Men pas på med hvordan du taler til mig unge dame, for det kan hurtigt gå galt" Sagde han, og stirrede på hende. Hans blik var underligt, en blanding af glæde, og irritation
|
|
zhika
Dusørjæger
|
Post by zhika on Dec 23, 2006 18:38:17 GMT 1
"Så du bliver nød til at arrestere mig hva?.. Dig og hvilken flåde" Zhika grinte let og rejste sig op med sværdet i sin hånd. Hun børstede noget støv og sådan andet af sig og smilte til marinen mens hun børstede håret fra ansigtet væk. "Du er da velkommen til at prøve." Hun gør sværdet fri og klingen reflektere lyset fra solen.
|
|
|
Post by Tyler West on Dec 23, 2006 18:42:00 GMT 1
"udemærket" sagde han, trak en pistol, og sigtede mod hendes hoved. "Øen kablan, Grand Line. Jeg påtager mig i marinens navn alle kaperrettigheder, og andre rettigheder, og arresterer dem" sagde han, og holdt fingeren mod aftrækkeren på den ladte flintepistol
|
|
zhika
Dusørjæger
|
Post by zhika on Dec 23, 2006 18:48:30 GMT 1
Zhika stirrede på pistolen. "Hvor er du dog usportslig.. Nu havde jeg ellers sådan lige håbet.. Nå ja.." Zhika sænker sværdet og holder sværdet i en hånd mens hun har en hånd på det andet, pludselig lader hun sig selv falde mens hun fyrer den ene fod op imellem hans ben.
|
|